تعمیرموتور بلدوزر۳۵۵ کوماتسو

تعمیرموتور بلدوزر۳۵۵ کوماتسو

تعمیرموتور بلدوزر۳۵۵ کوماتسو

تعمیرموتور بلدوزر۳۵۵ کوماتسو

پیستون موتور بلدوزر D-۳۵۵ دارای مشخصه های زیر می باشد:

  • به شماره فنی ۲۰۵۰-۳۱-۶۱۲۸
  • مارک IZUMI
  • محصول کشور تایوان

پیستون موتور بلدوزر D-۳۵۵ به قطر ۱۵۵ میلیمتر میباشد قطر پیستون های D-۳۵۵ و ارتفاع ان با پیستون های بلدوزر D-۱۵۵ کوماتسو یکی میباشد که تنها تفاوت این دو نوع پیستون در کاسه احتراق آن میباشد.حجم کاسه احتراق پیستون های بلدوزر D-۳۵۵ از حجم کاسه احتراق پیستون های بلدوزر D-۱۵۵ بیشتر میباشد. همانطور که ذکر گردید پیستون موتور D-۳۵۵ با مارک IZUMI  ازمحصولات کارخانه به نام در کشور تایوان میباشد .و لازم به توضیح است که پیستون فوق برای ژنراتورهای کوماتسو که موتور ۶D-۱۵۵ نیز دارند استفاده میگردد.و همچنین پیستون فوق برای دستگاه ساید بوم کوماتسو که برای لوله گزاری خط گاز کاربرد دارد نیز استفاده میگردد.

تعمیرموتور بلدوزر۳۵۵ کوماتسو

شرکت کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.

در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان  ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *