تعمیر کوماتسو در محل

تعمیر کوماتسو در محل

تعمیر کوماتسو در محل

 

تعمیر کوماتسو در محل

در پروژه های ساختمانی و راه سازی معمولا افراد به دنبال خرید و یا استفاده از ماشین آلات راه سازی به صرفه و با کاربرد خوب هستند. بیل مکانیکی از جمله ماشین آلات پرکاربرد در این صنعت است که شرکت های مختلفی به تولید آن مشغول هستند. از جمله شرکت کوماتسو که کیفیت ماشین آلات آن در جهان شهرت دارد.

تاریخچه بیل مکانیکی
اولین بیل مکانیکی توسط ویلیام اوتیس در سال 1836 اختراع شد. ماشین اختراعی او فعالیت های مربوط به گودبرداری را بسیار روان تر و راحت تر از بیل های معمولی انجام می داد.

 

با اضافه کردن قطعات به این ماشین، دسته ای از ماشین های عمل کننده-کابل دار به وجود آمد که به خانواده (کج بیل-بیل-جرثقیل) مشهور شدند.

بیل مکانیکی

بیل مکانیکی (به انگلیسی: Excavator) از ماشین‌های سنگین عمرانی و مهندسی است که شامل بازوی مفصلی (دکل و استیک)، باکت و کابین گردان (فیرو) در قسمت بالا و زنجیر یا چرخ لاستیکی در زیر می‌باشد.

از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب چکش (پیکور) که بسیار پرکاربرد است و نصب مته، سنگ جت، قیچی فلزبر، چنگک، گراپ و دیگر ادوات اشاره کرد.

نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک به جای باکت این دستگاه، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و حجم‌ها سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجره یا کمپرسور تخریب کرد، به‌ وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) تخریب نمود.

دراگلاین

بیل مکانیکی (دراگلاین) از یک اتاقک فرمان، جرثقیل، جام بیل کششی و کابل‌های لازم جهت کنترل قسمت‌های مختلف تشکیل شده‌ است.
حفاری با دراگلاین در سطوح بالاتر از سطح اتکاء ماشین تا سطوح خیلی پایین‌تر از سطح اتکاء ماشین و زمین‌های نرم تا زمین‌های متوسط سخت امکان‌پذیر می‌باشد.

ازمهمترین موارد برتری دراگلاین نسبت به سایر ماشین آلات می‌توان به بازوی طویل آن برای حفاری و تخلیه اشاره کرد.

 

تعمیر کوماتسو در محل

تعمیرکار بیل مکانیکی کوماتسو

کوماتسو یک شرکت تولیدکننده ماشین آلات راهسازی ژاپنی است. این شرکت به تولید انواع تجهیزات راه سازی از جمله لودر و بولدوزر و بیل مکانیکی و … مشغول است.

تعمیر کوماتسو در محل

بیشتر واحدهای تولیدی این شرکت در کشور ژاپن واقع شده است. اما با برندهای مطرحی نیز در کشورهای مختلف فعالیت میکند.

از جمله ماشین آلات حفاری شرکت کوماتسو میتوان به بیل مکانیکی کوماتسو اشاره کرد. بیل مکانیکی از ماشین‌های سنگین عمرانی و راه سازی است که از قطعات مکانیکی اصلی اعم از بازوی مفصلی، باکت (Bucket) و کابین گردان در قسمت بالا و زنجیر و یا چرخ لاستیکی تشکیل شده است. قسمت فوقانی هر دو نوع بیل مکانیکی (چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی) دارای عملکردی مشابه هستند و از رِله، اَهرم و تجهیزات الکترونیکی برای کنترل آن استفاده می شود.

اما قسمت پایینی که شامل کل لوازم یدکی زیربندی، زیربندی کامل و اتصالات چرخ ها می باشد، دارای عملکرد متفاوتی برای محیط های مختلف هستند. علاوه بر تفاوت های گفته شده بیل مکانیکی چرخ زنجیری و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی در سرعت نیز متفاوت هستند.

شرکت کوماتسو در سال 1968 با تولید بیل هیدرولیکی وارد رقابت با سایر شرکت های تولید کننده این ماشین در جهان شد. البته این شرکت از سالها قبل در تولید و عرضه خودرو فعالیت داشت ولی فعالیت جدی آن از این سال شروع شد.

در زمان جنگ ایران با عراق که شرکت های بزرگ دنیا از ارائه محصولات به ایران خودداری میکردند. شرکت کوماتسو با ایران وارد معامله شد و خودروهای راهسازی مورد نیاز را به ایران فروخت. از این خودروها به صورت گسترده در جبهه های جنگ استفاده میشد.

تعمیر کوماتسو در محل

مجموعه کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.

در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

((( کپی با ذکر منبع بلا مانع است )))

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *