تعمیر شیر هیدرولیک بلدوزر D85

اویل پمپ موتور 140 کوماتسو

اویل پمپ موتور 140 کوماتسو

اویل پمپ موتور 140 کوماتسو

اویل پمپ (پمپ روغن)

اویل پمپ (پمپ روغن) پمپ های هیدرولیک در سیستم های هیدرولیک درایو استفاده می شوند و می توانند هیدرواستاتیک یا هیدرودینامیکی باشند. پمپ هیدرولیک منبع انرژی مکانیکی است که انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند (انرژی هیدرواستاتیک یعنی جریان ، فشار). این جریان با قدرت کافی برای غلبه بر فشار ناشی از بار در پمپ خروجی ایجاد می کند. هنگامی که یک پمپ هیدرولیک فعالیت می کند ، خلاء را در ورودی پمپ ایجاد می کند ، که مایع را از مخزن وارد خط ورودی به اویل پمپ (پمپ روغن) می کند و با عمل مکانیکی این مایع را به پمپ منتقل می کند و آن را مجبور به سیستم هیدرولیک می کند. پمپ های هیدرواستاتیک پمپ های جابجایی مثبت هستند در حالی که پمپ های هیدرودینامیکی می توانند پمپ های جابجایی ثابت باشند ، که در آن جابجایی (گردش از طریق پمپ در هر چرخش پمپ) قابل تنظیم نیست ، یا پمپ های جابجایی متغیر ، که ساختاری پیچیده تر دارند که امکان جابجایی را دارند. تنظیم شود پمپ های هیدرودینامیکی در زندگی روزانه شایع تر هستند. پمپ های هیدرواستاتیک در انواع مختلف همه براساس اصل قانون پاسکال کار می کنند.

 

شرکت کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.

در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان  ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *