تعمیر شیر هیدرولیک بلدوزر D85

تعمیر شیر هیدرولیک بلدوزر D85

تعمیر شیر هیدرولیک بلدوزر D85

بولدوزر (Bulldozer) یا هموارساز  یکی از ماشین‌آلات ساختمانی و عمرانی می‌باشد که نحوهٔ حرکت آن به صورت خزیدن به‌وسیلهٔ چرخهای زنجیری می‌باشد. این ماشین دارای تیغهٔ فولادی در جلو می‌باشد که توانایی جابجایی حجم‌های گسترده‌ای از خاک، شن و ماسه و نخاله و … را در حین کار دارد.

 

واژهٔ بولدوزر بعضی مواقع برای نامیدن هرگونه ماشین‌آلات سنگین مهندسی نیز استفاده می‌شود.

تمامی مدل ها این ماشین از پمپ پره‌ای (کاتریجی) ساخت ایتون ویکرز EATON VICKERS استفاده می‌کنند.

هیدرولیک چیست؟

علم هیدرولیک به قدمت تمدن بشری است. انسان نخستین ، به منظور انقیاد سیلاب ها ، آبیاری زمین ها و تهیه آب آشامیدنی به درک تجربی اصول اولیه فیزیکی علم هیدرولیک نیازمند بود.

اما علم هیدرولیک با وجود چنین پیشینه تاریخی طولانی هنوز هم تا حدی نامعلوم و مبهم بوده، به لحاظ نظری پر از عوامل نامعلوم است.

تعمیر شیر هیدرولیک بلدوزر D85

علوم جدید به لحاظ نظری، علم هیدرولیک را تحت الشعاع خود قرار داده اند اما اهمیت حیاتی این علم در حفظ زندگی بشر هنوز هم محرز است.

طی قرن گذشته در درک و ابداع قوانین اساسی مکانیک سیالات پیشرفت های چشمگیری حاصل شد.

هم اکنون با یاری جستن از فنون ریاضی پیشرفته موجود می توان اصول یاده شده را به مرحله عمل در آورد.

با وجود این مسائل هیدرولیک همواره عملا چنین راه حل های نظری را طلب می کنند. هیدرولیک عملی را شاید بتوان همتراز با هنرهای تجسمی دانست.

یکی از دلایل عدم قطعیت نظری علم هیدرولیک وجود متغیرهای نا مشخص زیادی است که حتی در پاره ای از آسان ترین مسائل عملی وجود دارند.

وابستگی این متغیرهای غالبا ناشناخته پاسخ های معقولی را تنها بر اساس اصول مکانیک سیالات فراهم می سازد.

بنابراین علم هیدرولیک را به عنوان مکانیک سیالات تجربی در نظر گرفتن، ساده انگاری نکوهیده ای است.

تعمیر شیر هیدرولیک بلدوزر D85

 

شرکت کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.

در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان  ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *