تعمیر ژنراتور nt 855 کامینز

تعمیر ژنراتور nt 855 کامینز

تعمیر ژنراتور nt 855 کامینز

تعمیر ژنراتور nt 855 کامینز

دیزل ژنراتور کامینز یا کومینز یکی از پر طرفدارترین دیزل ژنراتور ها در ایران می باشد. دیزل کامینز ساخت کشور آمریکا می باشد ولی چندین مدل آن در کشور هند و چین نیز تولید می شود. دیزل های کامینز بسیار قدرمند و مقاوم هستند و در صورت نگهداری مناسب معمولا به مشکلی بر نمی خورند مگر در صورت کار زیاد نیاز به اورهال و سرویس این دیزل ها باشد. برای تعمیر دیزل ژنراتور کامینز باید به نکات و عیب های زیر توجه کرد:

اجزای اصلی یک مجموعه ژنراتور عبارت است از :

• موتور(دیزلی یا گازی)
• ژنراتور
• مونتاژ اصلی یا همان شاسی
• باتری استارت و شارژر
• سیستم روغن کاری
• سیستم خنک کننده از جمله رادیاتور
• سیستم سوخت رسانی
• تنظیم کننده ولتاژ
• لوله اگزوز و صدا خفه کن
• پنل پایش و کنترل

 

تعمیر ژنراتور nt 855 کامینز

ایراد و عیب در هر کدام از قطعات ذکر شده ممکن است ایجاد شود که نیاز است تا دیزل ژنراتور کومینز یا کامینز را تعمیر کرد.
حال هر کدام از ایردادهای مرتبط را در این مقاله به صورت مختصر شرح می دهیم.

عیب ها و تعمیر دیزل ژنراتور کامینز  :

معمولا موتورهای دیزلی بسیار پایدار و قوی هستند و در صورت نگهداری مناسب مشکلی دار نمی شوند.

سیستم سوخت:

ایرادهای معمول در دیزل می تواند ناشی از سوخت نامناسب یا مشکل در سیستم سوخت دیزل ایجاد شود که علائمی مانند خاموش شدن و یا دل دل زدن موتور و یا هانتینگ موتور می تواند ناشی را نشان می دهند. در صورت مشاهده این عیوب باید سیستم گاورنر و یا ایسیو دیزل و همچنین مخزن سوخت و لوله های ارتباطی را چک کنید. مطمئن شوید که در سیستم سوخت هوا وجود ندارد.

تعمیر ژنراتور nt 855 کامینز

سیستم روغن کاری:

معمولا در صورت کاهش روغن در دیزل، سیستم کنترلی دیزل آن را خاموش می کند و اگر سیستم حفاظتی درست عمل نکند آسیب بسیار شدیدی به خاطر کم بودن روغن به دیزل وارد می شود که نیاز به تعمیر اساسی دیزل ژنراتور کامینز می باشد.
همچنین بسیار مهم است بر اساس پیشنهاد سازنده به موقع روغن دیزل را تعویض کنید.
عیب های معمول می تواند ناشی از سنسور روغن دیزل نیز باشد که نیاز به بررسی آن می باشد

سیستم خنک کننده (رادیاتور):

در صورت مشکل در سیستم خنک کننده و رادیاتور کنترلر سریعا دیزل ژنراتور را خاموش می کند. معمولا دیزل ها دارای سنسور سطح آب و سنسور دمای آب می باشد که اگر در صورت مشکل در سیستم خنک کنندگی دیزل این سنسور ها درست عمل نکنند معمولا به دیزل آسب شدیدی وارد می شود که نیاز به تعمیر اساسی پیدا می کنند.

سیتم کنترل یا ایسیو دیزل:

اضافه ولتاژ های ناگهانی و جوشکاری و یا عیب در دینام و … می تواند باعث سوختن و آسیب به ایسیو دیزل شود. در صورت عیب در ایسیو معمولا دیزل روشن نمی شود که یا باید ایسیو تعویض و یا ایسیو را تعمیر کرد.

تعمیر ژنراتور nt 855 کامینز

 

شرکت کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.

در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان  ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *