تعمیر پمپ هیدرولیک کوماتسو

تعمیر پمپ هیدرولیک کوماتسو

تعمیر پمپ هیدرولیک کوماتسو

تعمیر پمپ هیدرولیک کوماتسو

پمپ هیدرولیک در واقع به عنوان قلب سیستم های هیدرولیکی عمل می کند یعنی به گونه ای می باشد که چنانچه با مشکلات و نواقصی روبرو شود تمامی آن سیستم و فعالیت آن را متوقف می کند. در حقیقت پمپ انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند و باعث حرکت در این سیستم ها می شود.

کوماتسو-300x300.jpg" alt="" width="300" height="300" />

به طور کلی می توان گفت پمپ هیدرولیک یکی از قطعات موجود در ماشین های سنگین و ابزار آلات صنعتی می باشد که در شرکت های بزرگ و نمایندگی ها تولید می شود. یکی از این شرکت ها کوماتسو می باشد که در یکی از شهرهای ژاپن تاسیس شده است. پمپ هیدرولیک کوماتسو خود دارای انواعی می باشد که عبارتند از: پمپ هیدرولیک لودر کوماتسو، پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کوماتسو، پمپ هیدرولیک لیفتراک کوماتسو، پمپ هیدرولیک گریدر کوماتسو، پمپ هیدرولیک بلدوزر کوماتسو، پمپ هیدرولیک جرثقیل کوماتسو، پمپ هیدرولیک دامپتراک کوماتسو، پمپ هیدرولیک غلطک کوماتسو، پمپ هیدرولیک بکهو لودر کوماتسو، پمپ هیدرولیک ژنراتو کوماتسو، پمپ هیدرولیک مینی بیل کوماتسو، پمپ هیدرولیک مینی لودر کوماتسو، پمپ هیدرولیک بابکت کوماتسو. که هر یک از این انواع پمپ کارکرد خاص خود را دارند و بر روی دستگاه مخصوص موجود می باشند و فعالیت خاص خود را دارند.

شرکت کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.

در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان  ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *