دنده گردان بیل کوماتسو

دنده گردان بیل کوماتسو

دنده گردان بیل کوماتسو

دنده گردان بیل کوماتسو

دنده گردان یا بلبرینگ مرکزی کابین در بیل مکانیکی، جرثقیل و دکل های چرخان صنعتی مهمترین بخش پیوند دهنده بین کابین  و باکت بیل به بخش چرخ و زنجیر آن می باشد. انواع دنده گردان های دست دوم اصلی (بلبرینگ مرکزی کابین) موجود می باشد. این دنده گردان ها استوک شده از بیل های مکانیکی برند کوماتسو، کاترپیلار، هیوندای، هیتاچی، جی سی بی و لودر های چینی می باشند.

 

شرکت کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.

در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان  ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *