بوش پمپ های هیدرولیک دنده ای کوماتسو

بوش پمپ های هیدرولیک دنده ای کوماتسو

بوش پمپ های هیدرولیک دنده ای کوماتسو

بوش پمپ های هیدرولیک دنده ای کوماتسو

پمپ دنده ای جز انواع پمپ جابجایی مثبت می باشد، جابجایی سیال در این پمپ ها از طریق چرخش چرخ دنده ها صورت می گیرد. این پمپ جزء پمپ های خودمکش یا Self Prime می باشند و دارای قدرت مکش بسیار بالایی می باشند و همزمان امکان پمپاژ سیالات با ویسکوزیته کم، متوسط و زیاد را دارا می باشند.

 

کوماتسو-225x300.jpg" alt="" width="225" height="300" />

بوش پمپ های هیدرولیک دنده ای کوماتسو

پمپ های دنده ای
پمپ های دنده ای ازجمله پمپ های جابجایی مثبت هستند. این پمپ ها دارای یک پوسته بوده که در درون انها دنده ها نزدیک به یکدیگر قرار گرفته واین نوع قرارگیری باعث حرکت وانتقال سیال می گردد.حرکت اصلی این پمپ ها بصورت چرخشی می باشد.در این پمپ ها به ازای هر دور چرخش، حجم محدودی از سیال جابجا می گردد. پمپ های دنده ای دارای دو چرخ دنده می باشند که این چرخ دنده ها در یکدیگر درگیر شده ونهایتا باعث پمپاژ سیال میگردند.از بین این دو چرخ دنده، یکی از آنها محرک بوده وباعث چرخش دیگری می گردد. تماس فیزیکی بین چرخ دنده ها باعث حرکت قسمتی از سیال بین پورت های ورودی وخروجی می گردد و فضاي موجود در داخل محفظه پمپ كاملا آب بند است.

?پمپ های دنده ای انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها:
1. پمپ های دنده ای داخلی (Internal Gear Pump)
2. پمپ های دنده ای خارجی (External Gear Pump)
3. پمپ های گوشواره ای (Lobe Pump)
4. پمپ های پیچی (Screw Pump)
5. پمپ های ژیروتور (Gerotor Pump)
می باشد.

بوش پمپ های هیدرولیک دنده ای کوماتسو

شرکت کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.

در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان  ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *