تعمیر سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی

تعمیر سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی

تعمیر سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی

تعمیر سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی

سیستم هیدرولیک از بیل ترکیبی از اجزای مختلف هیدرولیک که ارگانیک مطابق با الزامات رانندگی از دستگاه کار بیل و مکانیزم های مختلف متصل است. این به طور عمده از مخزن روغن هیدرولیک ، پمپ اصلی ، شیر چند کاناله ، خط لوله و سیلندر و موتور برای هر عمل تشکیل می شود. عملکرد آن است که استفاده از نفت به عنوان رسانه کار ، استفاده از پمپ هیدرولیک برای تبدیل انرژی مکانیکی موتور را به انرژی هیدرولیک و انجام انتقال ، و سپس به نوبه خود انرژی هیدرولیک را به انرژی مکانیکی از طریق سیلندر هیدرولیک و موتور هیدرولیک ، به طوری که برای تحقق بخشیدن به اقدامات مختلف از بیل.

تحت شرایط کار عادی از بیل ، دمای روغن سیستم هیدرولیک باید در زیر ۶۰ C باشد (درجه حرارت پمپ روغن 5-10 بالاتر از پمپ روغن) است. اگر بیشتر, آن است که به نام حرارت از سیستم هیدرولیک.

پدیده گرمایش سیستم هیدرولیک و آسیب آن

گرمایش سیستم هیدرولیک یک پدیده مشترک از گسل های معدن است ، و آن را نیز تجزیه و تحلیل و معاملات با گسل نرم پیچیده تر است.

ویژگی های خطا این است که کار ماشین سرد بیل است ، جنبش های مختلف طبیعی تر است ، و زمانی که کار مکانیکی حدود یک ساعت است ، با افزایش دمای روغن هیدرولیک ، قدرت از بیل مکانیکی ضعیف است و جنبش آهسته است ، به خصوص نیروی حفاری کافی نیست ، و به نوبه خود راه رفتن دشوار است.

تعمیر سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی

1. اگر پدیده گرمایش رخ می دهد در سیستم هیدرولیک ، اگر آن را نمی توان در زمان به کار گرفته شود ، آن را تاثیر بسیار منفی بر روی سیستم داشته باشد.

(1) ویسکوزیته روغن کاهش و نشت را افزایش می دهد ، که باعث سیستم به گرم کردن و تشکیل یک دایره معیوب.

(2) تسریع اکسیداسیون روغن ، تشکیل مواد کلوئیدی ، مسدود کردن سوراخ های کوچک در اجزای سازنده ، باعث شکست و یا بستن اجزای هیدرولیک و قادر به کار.

(3) مهر و موم لاستیک ، شکست شلنگ پیری ؛

(4) ساییدگی و پارگی پمپ های روغن و دریچه های هیدرولیک تشدید و یا حتی scrapped.

2. تجزیه و تحلیل به عنوان مثال از سیستم گرمایش شکست سیستم هیدرولیک بیل

برای چنین گسل ، تجزیه و تحلیل داخلی از بخش های خارجی از سیستم های هیدرولیک به طور کلی باید اولین مورد خطاب.

دلایل داخلی عمدتا توسط طراحی بی دلیل از سیستم ایجاد می شود. اگر تطبیق بین اجزای غیر معقول است ، معابر خط لوله بیش از حد کوچک ، آرنج بزرگ است ، شعاع خم کوچک است ، و حجم مخزن روغن کافی نیست.

این مشکلات باید به طور کامل در مرحله طراحی در نظر گرفته, در غیر این صورت, سیستم هیدرولیک بیل incongenitally کمبود خواهد بود, و آن را سخت خواهد بود برای غلبه بر پس از ساخت محصولات.

گرمای سیستم هیدرولیک ناشی از علل خارجی:

هنگامی که با گسل گرمایش از یک سیستم هیدرولیک از بیل ، آن است که در بر داشت که سطح نفت در جعبه جاذب شوک بسیار بالاتر از پیچ هواپیما (به طور کلی در حدود 1.5 لیتر) ، و روغن اضافی تولید مقدار زیادی از گرما و عبور به پمپ هیدرولیک در طول چرخش میراگر میرایی ، که منجر به سیستم گرمایش.

در این زمان ، پس از نفت در جاذب شوک به سطح روغن استاندارد مرخص شده است ، مشکل می تواند از بین برود.

دو دلیل برای سطح بالای روغن از جاذب شوک وجود دارد ، یکی از اپراتور در حال سوخت گیری کورکورانه ، دو پیری مهر و موم نفت از شفت پمپ هیدرولیک ، نشت روغن هیدرولیک ، و دومی باید پمپ هیدرولیک جایگزین مهر و موم روغن.

تعمیر سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی

تعمیر <a href=سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی" width="225" height="300" />

انتخاب نادرست از نمرات روغن هیدرولیک یا کیفیت روغن ضعیف باعث دمای بیش از حد روغن.

در سال های اخیر ، گسل های بسیاری با توجه به افزایش دمای روغن در سیستم هیدرولیک پس از انتخاب روغن یا روغن های شبه تحتانی که عملکرد آن به استاندارد نیست رخ داده است.

مثلا, سوء استفاده از نفت با ویسکوزیته بالا باعث از دست دادن بیش از حد از فشار سیال و انرژی گرمایی, که افزایش درجه حرارت بیش از حد باعث خواهد شد. سوء استفاده از روغن هیدرولیک با ویسکوزیته پایین نیز باعث نشت زیادی در پمپ های هیدرولیک و اجزای هیدرولیک و تولید گرما می شود. علاوه بر این ، برخی از نفت تحتانی ضعیف در عملکرد درجه حرارت ویسکوزیته ، آسان به بحالت تعلیق دراوردن و تولید فرسایش کاویتاسیون است. حبابها و به همین ترتیب خواهد شد درجه حرارت بالا جزئی در روغن هیدرولیک فشار بالا و باعث تشدید سایش از اجزای.

دریچه بازگشت روغن هیدرولیک به علت گرمای بیش از حد روغن هیدرولیک شکست خورد.

تعمیر سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی

از نمودار شماتیک سیستم هیدرولیک ، می توان آن را یافت که شیر یک طرفه از سیستم هیدرولیک و رادیاتور روغن هیدرولیک به خروجی هسته فیلتر روغن پشت متصل شده است. تابع به طور خودکار باز زمانی که اختلاف فشار از رادیاتور نفت بالاتر از 0.185 MPa است ، و رادیاتور اتصال کوتاه به شکل مسیر بازگشت نفت.

در کار واقعی ، از آنجا که شیر در پایین هسته نفت فیلتر نصب شده است ، آن را دشوار است برای بررسی و نگهداری ، علاوه بر این ، انتخاب نادرست روغن روغن هیدرولیک و کیفیت روغن روغن توسط اپراتور فردی ، طولانی مدت تغییر غیر نفتی و disrepair ، به طوری که آلودگی نفت جدی است ، باعث شیر به مرگ در موقعیت ثابت (و برچیدن شیر بدون مجوز) ، بنابراین رادیاتور نفت بازگشت را نمی توان پراکنده. اثر حرارت موظف است به علت دمای روغن بالا.

هنگام تغییر مایع هیدرولیک ، بررسی کنید که آیا شیر گیر کرده است یا خیر.

اتلاف گرما از رادیاتور بیش از حد بالا به علت دمای روغن بالا است.

اشکال اصلی گرما نزول گرما از اتلاف: خارجی حرارت اتلاف باله تغییر شکل یا انسداد ، اثر خنک کننده ضعیف ، مقدار فن خنک کننده ناکافی ، و مسدود کردن لوله های داخلی رادیاتور روغن هیدرولیک.

علاوه بر قضاوت بصری ، دو سابق نیز می تواند کمی در مورد تفاوت درجه حرارت بین لوله های بالا و پایین تر از رادیاتور یاد بگیرند. در این زمان ، نزول گرما باید تمیز شود و تسمه فن باید بسته شود.

برای قضاوت در مورد انسداد لوله داخلی رادیاتور روغن هیدرولیک ، ما می توانیم تفاوت فشار بین دو نفر را با نصب فشار سنج در ورودی و خروجی رادیاتور بررسی کنیم. اختلاف فشار بین دمای روغن ۴۵ است و در مورد C در شرایط عادی است. اگر آن را بالاتر از 0.12 مگاپاسکال است, لوله نفت به طور جدی مسدود شده است. پوشش بالا و پایین رادیاتور باید برچیده شود و لوله باید در آن قرار گیرد.

تعمیر سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی

سیستم گرمایش ناشی از تنظیم نامناسب شیر فشار در پمپ و سیستم هیدرولیک:

به عنوان منبع قدرت سیستم هیدرولیک ، شرایط کار پمپ هیدرولیک بر درجه حرارت سیستم تاثیر می گذارد.

اگر صفحه پمپ و بلوک سیلندر ، دمپایی ، صفحه دزد و پیستون سیلندر بدن بیشتر می پوشند ، اغلب باعث پمپ به حرارت سریعتر. این را می توان با مشاهده درجه حرارت پمپ به سرعت در حال افزایش و داشتن ویژگی های سر و صدا در نظر گرفته.

روش تعمیر این است که سخت کار کردن و تر و تمیز کردن سطوح آب بندی و یا جایگزین قطعات است که نمی توان تعمیر.

فشار بیش از حد و یا فشار بیش از حد پایین دریچه سرریز نیز گرما از سیستم هیدرولیک ، مانند تنظیم فشار بیش از حد از سیستم ، که پمپ هیدرولیک اجرا تحت فشار تاریخ ، ایجاد پمپ و باعث دمای روغن به افزایش می شود. در مقابل ، در صورتی که تنظیم فشار سیستم بسیار کم است ، مکانیسم کار اغلب در زیر بار نرمال ظاهر می شود و باز و خالی کردن دریچه سرریز اغلب. این باعث می شود سرریز سیستم هیدرولیک به سرریز.

تعمیر سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی

شرکت کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.

در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان  ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *