بیل مکانیکی کوماتسو

بیل مکانیکی کوماتسو

بیل مکانیکی کوماتسو

 

بیل مکانیکی از جمله ماشین های سنگین عمرانی و مهندسی است که شامل دکل و استیک ، باکت و کابین گردان در قسمت بالا و زنجیر و یا چرخ لاستیکی در زیر می‌باشد قطعات اصلی تشکیل دهنده بیل می توان از موتور بیل مکانیکی، پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی ، شیرکنترل بیل مکانیکی و زنجیر و کفشک بیل مکانیکی و غیره نام برد، از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب چکش (پیکور) که بسیار پرکاربرد است اشاره کرد. نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک به همراه لوازم یدکی بیل مکانیکی به جای باکت بر روی این دستگاه، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و احجام سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجره و یا کمپرسور تخریب کرد، به‌وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) تخریب نمود.

این بیل ها  نیز یکی دیگر از مجموع خودرو های سنگینی می باشد که در امر عمرانی و مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد این خودرو را می توان برای خاکبرداری ، برف روبی و… استفاده نمود. بیل مکانیکی کوماتسو نیز مانند هر خودروی دیگری پس از مدتی کار نیازمند تعمیر و یا تعویض قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو خواهد بود تا بتواند همچنان با قدرت به کار خود ادامه دهد.

کوماتسو شرکت سازنده ماشین الات راهسازی سنگین واقع در شهر توکیو ژاپن میباشد

شرکت کوماتسو به عنوان یکی از بزرگترین سازنده لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو و ماشین الات راهسازی از جمله لودر, بلدوزر, بیل میکانیکی, گریدر, غلطک, دامپ تراک و …. میباشد

شرکت کوماتسو در سال 1917 در حوالی شهر توکیو پایتخت ژاپن بنیانگذاری شده است.

این شرکت پس از کاترپیلار امریکا بززرگترین شرکت در زمینه ساخت ماشین الات راهسازی و معدنی در جهان میباشد.

بیل مکانیکی از جمله دستگاه های سنگین و کاربردی مهندسی و عمرانی به شمار می رود که دارای باکت و کابین گردان و یک بازوی مفصلی دکل و استیک در قسمت بالا و در قسمت پایین داری زنجیر و یا چرخ لاستیکی میباشد.

بیل های مکانیکی امروزی نمونه ارتقا یافته بیل های بخار است.یکی از قابلیت های بیل مکانیکی که بسیار پر کاربد میباشد قابلیت نصب سیستم پیکور (چکش) میباشد

از دیگر ادواتی که میتوان بر روی بیل مکانیکی نصب کرد قیچی فلز بر ، چنگک ،سنگ جت ،گراپ.

به دلیل نصب چکش هیدرولیکی و پنوماتیکی بر روی بیل مکانیکی به جای باکت این امکان را فراهم میسازد که سطوح بتونیث و سنگی که امکان خریب ان وجود ندارد یا امکان تخریب به صورت انفجار وجود ندارد توسط این سیستم تخریب شود.

یکی از مواردی که برای انواع بیل مکانیکی اهمیت دارد هزینه ی سرویس و نگهداری لاستیک های آن می باشد که این پرداخت هزینه رابطه ی مستقیمی با شرایط محیطی استفاده از دستگاه بیل مکانیکی دارد و نوع چرخ زنجیری آن نه تنها کاربران آن را از پرداخت هزینه های قابل توجه تعویض لاستیک معاف میسازد بلکه قادر است در سخت ترین شرایط از قبیل گود برداری های عمیق و جاده های کوهستانی و یخبندان با شیب های تند و سایر پروژه های عمرانی بهترین عملکرد خود را نشان دهد .

بیل مکانیکی مناسب ترین وسیله برایه عملیات عمرانی شهری میباشد.

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو PC170

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو PC200

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو PC300

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو PC400

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو PC600

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09121270362

09125257143

www.komatsukaar.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *