تعمیر لودر کوماتسو

تعمیر لودر کوماتسو

 تعمیر لودر کوماتسو

تعمیر لودر کوماتسو

لودر کوماتسو جز آن دسته از خودرو های سنگین به حساب می آید که بیشتر در زمینه ی راه سازی از آن استفاده می شود.  لودر کوماتسو بسیار کاربردی است.  برخی اوقات به دلیل بارش سنگین برف و باران و یا حتی ریزش کوه در جاده های کوهستانی از این خودروی عظیم الجثه استفاده کرده و راه را برای عبور و مرور خودرو های سبک هموار میکنند. لودر کوماتسو نیز مانند هر خودروی دیگری با توجه به میزان کاری که انجام می دهد دچار استهلاک شده و قطعات آن نیازمند تعمیر و یا تعویض می شوند پس از چندین بار تعمیر قطعات لودر کوماتسو ، کم کم باید به فکر تعویض آن لوازم یدکی لودر کوماتسو بود به همین دلیل نیاز به لوازم یدکی لودر کوماتسو احساس می شود.

تعمیر لودر کوماتسو

 

کوماتسو شرکت سازنده ماشین الات راهسازی سنگین واقع در شهر توکیو ژاپن میباشد.

شرکت کوماتسو به عنوان یکی از بزرگترین سازنده لوازم یدکی لودر کوماتسو و ماشین الات راهسازی از جمله لودر, بلدوزر, بیل میکانیکی, گریدر, غلطک, دامپ تراک و …. میباشد

شرکت کوماتسو در سال 1917 در حوالی شهر توکیو پایتخت ژاپن بنیانگذاری شده است

این شرکت پس از کاترپیلار امریکا بزرگترین شرکت در زمینه ساخت ماشین الات راهسازی و معدنی در جهان میباشد.

تعمیر لودر کوماتسو

انواع مختلف قطعات لودر کوماتسو عبارت اند از:

  • قطعات لودر کوماتسو w90
  • لوازم یدکی لودر کوماتسو w120
  • لوازم یدکی لودر کوماتسو w420-1
  • قطعات لودر کوماتسو w420-3
  • لوازم یدکی لودر کوماتسو w470-1
  • قطعات لودر کوماتسو w470-3
  • لوازم یدکی لودر کوماتسو w600-1
  • قطعات لودر کوماتسو w600-3

 

کوماتسو از شرکت های ژاپنی بسیار معروف در زمینه تولید ماشین آلات سنگین است که شرکت کوماتسو نیز از شرکت های فعال در زمینه لوازم یدکی لودر کوماتسو میباشد. از معروفترین محصولات شرکت کوماتسو باید به مدل های مختلف لودر این شرکت که از گذشته تا کنون تولید شده اند اشاره نمود. اما شرکت معتبری همچون کوماتسو پشتیبانی بسیار خوبی را نیز از محصولات خود بعمل آورده است و قطعات لودر کوماتسو را به راحتی میتوان در بازار یافت. در ساخت قطعات لودر کوماتسو اگر از نوع اورجینال باشند آلیاژهایی به کار رفته است که بسیار مرغوب و با کیفیت هستند و به همین دلیل این قطعات کیفیت بسیار بالایی دارند. قطعات لودر کوماتسو به مراتب بسیار دیر خراب و فرسوده میشوند اما فشار زیادی که به آن وارد می آید باعث میشود تا پس از مدت کوتاهی کیفیت و کارایی خود را از دست بدهد.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *