تعمیر موتور پرکینز

تعمیر موتور پرکینز

تعمیر موتور پرکینز

تعمیر موتور پرکینز

دسته بندی موتور دیزل پرکینز

  1. موتورهای دریایی: برای تولید قدرت موتورهای کشتی ها و قایق ها
  2. موتورهای صنعتی: برای تولید قدرت لودرها، خردکن ها، لیفتراک ها و غیره
  3. موتور های تولید توان: برای تولید قدرت جهت راه اندازی ژنراتورها

سری های مختلف موتور دیزل پرکینز

موتورهای سری 400، موتورهای سری 850، موتورهای سری 1100، موتورهای سری 1200 و موتورهای سری 4000 از جمله تولیدات مشترک پرکینز و کاترپیلار هستند که در بازارهای جهانی عرضه می شوند.

تعمیر موتور پرکینز

شرکت پرکینز در سال 1932 توسط فرانک پرکینز تاسیس گردیده و از آن زمان در زمینه تولید موتورهای دیزل فعالیت مینماید. با توجه به نیاز آن روز جامعه اروپا به تجهیزات کشاورزی، پرکینز فعالیت خود را در زمینه موتورهای دیزل با تمرکز بر کاربریهای کشاورزی شروع کرد. بسیاری از کشاورزان قدیمی ایران نیز این برند را از زمان ورود تراکتورهایی با موتور پرکینز به ایران در ذهن دارند.
پرکینز از سال 1970 تامین کننده اصلی موتورهای دیزل جهت کمپانی کاترپیلار بوده است. با ادامه این همکاریها از سال 1998 پرکینز و کاترپیلار با حفظ برندهای خود رسماً در هم ادغام گردیدند. در حال حاضر این دو برند با تفکیک بازار هدف خود در برخی از موارد محصولاتی را برای یکدیگر تولید میکنند. برای نمونه میتوان به موتورهای سری 2200 ، 2500 و 2800 پرکینز اشاره کرد که شما میتوانید نشان CATERPILLAR را در اکثر قسمتهای مربوط به هسته موتور آن مشاهده کنید. همچنین موتورهای دیزل سری 400 کاترپیلار دقیقاً محصولات شرکت پرکینز هستند که صرفاً با رنگ زرد و با نام کاترپیلار در بازار جهانی توزیع میگردند.

تعمیر موتور پرکینز

موتورهای دیزل پرکینز را میتوان به سه دسته اصلی زیر طبقه بندی نمود :
 موتور دیزل دریایی : جهت تامین توان کشتیها و قایقهای تفریحی تولید و استفاده میگردند.

– موتور دیزل صنعتی : جهت نصب بر روی ماشین آلات صنعتی همچون، لدرها، لیفتراکها ماشین آلات خردکن و سایر ماشین آلات سنگین استفاده میگردند.

 دیزل های تولید توان : این دیزل ها صرفاً جهت تولید دیزل ژنراتورها استفاده میگردند. شاید مهمترین ویژگی این موتورها در صنعت دیزل ژنراتور، دور ثابت آنها میباشد. البته موتورهای گاز سوز که جهت تولید ژنراتور گازسوز استفاده میشوند نیز در این گروه (تولید توان) قرار دارند.

تعمیر موتور پرکینز

شرکت کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.

در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان  ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *