رینگ پیستون موتور پرکینز

رینگ پیستون موتور پرکینز

رینگ پیستون موتور پرکینز

رینگ پیستون موتور پرکینز

در قطعات مورد استفاده در موتور پیستون نقش اصلی را بر عهده دارد. پیستون ها به وسیله گژنپین به شاطون متصل هستند و با سرعت بسیاری (بستگی به دور موتور حدودا بیش از 2000 بار در دقیقه) در داخل بوش یا سیلندر حرکت میکنند. این میزان از تحرک و تنش احتیاج به مقاومت بسیاری دارد. بدین ترتیب کیفیت ساخت پیستون از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تکنولوژی ساخت همچنین متریال بکار رفته در پیستون بسیار پیچیده میباشد. بدین ترتیب توصیه می شود از بهترین قطعات از لحاظ کیفی در زمان تعمیر مجدد موتور مورد استفاده قرار گیرد. کلبن اشمیت تولید کننده قطعات اصلی موتور های پرکینز انگلیس می باشد. این کارخانه با بیش از 110 سال سابقه تولید پیستون و رینگ و قطعات اصلی موتوری از با سابقه ترین ها در این زمینه می باشد. کیفیت قطعات کلبن اشمیت تضمین شده است و ضمانت کالا از طرف کارخانه نشان از این موضوع دارد.

رینگ پیستون موتور پرکینز

سیستم داخلی پیستون رینگ:

.طراحی بروز سیستم های روغن کاری درکلبن اشمیت باعث افزایش کارایی در سیستم خنک کاری پیستون رینگ میشود. این سیستم باعث افزایش راندمان موتور گردیده. 

شرکت کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.

در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان  ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *