تعمیر پمپ هیدرولیک Hpv 95 +95 بیل مکانیکی کوماتسو

تعمیر پمپ هیدرولیک Hpv 95 +95 بیل مکانیکی کوماتسو

تعمیر پمپ هیدرولیک Hpv 95 +95 بیل مکانیکی کوماتسو

تعمیر پمپ هیدرولیک Hpv 95 +95 بیل مکانیکی کوماتسو

تعمیر پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی از جمله خدمات ما می‌باشد که در کوتاهترین زمان با بالاترین کیفیت و قیمت منصفانه صورت می‌پذیرید. انجام خدمات می‌تواند در کارگاه کوماتسوکار و یا به صورت حضوری در محل استقرار ماشین آلات مشتری در سراسر کشور باشد. بعد از پایان کار و نصب بر روی ماشین، ضمانت های لازم جهت آسودگی خیال مشتری از کیفیت کار انجام شده تا مدتی معین بسته نوع خدمات به مشتری داده خواهد شد.

پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی شامل قطعات و بخش‌های مختلفی از جمله پمپ مادر، پمپ حرکت، پمپ گردان، پمپ سرو و شیر فرمان می‌باشد

تعمیر پمپ هیدرولیک Hpv 95 +95 بیل مکانیکی کوماتسو

انجام کارها چگونه خواهد بود؟

ممکن است قطعه‌ای از سیستم پمپ هیدرولیک دچار نوعی خرابی باشد که رفع اشکال آن قطعه بتواند در محل صورت پذیرد. برای سرعت در راه اندازی مجدد بیل مکانیکی قطعه همان جا تعمیر شده و به سرعت نصب خواهد شد.

اما ممکن است خرابی قطعات پمپ هیدرولیک به گونه ای باشد که برای تعمیر نیاز به انتقال به کارگاه برای انجام برخی کارها داشته باشد. این کارهای می‌تواند شامل تعویض قطعه و یا تراشکاری با دستگاه‌های مخصوص مانند cnc، لپینگ و … باشد.

سخت کاری (نیتراته) قطعات در نهایت انجام شده و روی ماشین نصب خواهد شد. تست فشار در ابتدای عیب یابی و انتهای کار صورت خواهد پذیرفت.

شرکت کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.

در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان  ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *