تعمیر بیل مکانیکی در اهواز

تعمیر بیل مکانیکی در اهواز

تعمیر بیل مکانیکی در اهواز

 

معرفی بیل مکانیکی کوماتسو

کوماتسو یک شرکت ژاپنی تولیدکننده ماشین‌آلات سنگین است. از جمله ماشین‌های سنگین تولید شده توسط این شرکت بیل مکانیکی‌ها هستند. بیل مکانیکی جز ماشین‌های سنگین راه‌سازی، جاده‌سازی، پروژه‌های عمرانی مثل ساختمان‌سازی و … است. اولین بیل مکانیکی در سال 1836 طراحی و ساخته شد. طراح این ماشین پرکاربرد کسی به جز ویلیام اوتیس نبود که با خلاقیت تمام این ماشین را که یکی از پرکاربردترین ماشین‌ها در جاده‌سازی است طراحی کرد.

این ماشین از اجزایی همچون بازوی مفصلی، باکت و کابین گردان در قسمت بالا و زنجیر و یا چرخ لاستیکی در زیر تشکیل شده است. از قسمت فوقانی بیل مکانیکی برای رله، اهرم و تجهیزات الکتریکی استفاده می‌شود. در قسمت زیرین این ماشین نیز لوازم‌یدکی وجود دارند که در محیط‌های مختلف، متفاوت هستند.

با اضافه‌کردن برخی قطعات یا تجهیزات به بیل مکانیکی شما به‌راحتی می‌توانید کارهای موردنیاز خود را انجام داده و حتی این ماشین را به یک جرثقیل تبدیل کنید.

پمپ هیدرولیک یا همان مولد انرژی هیدرولیکی، در مدار ایجاد فشار کرده و سطح انرژی سیال را بالا می برد. اساس کار پمپ های هیدرولیک اعمال نیروی رانش به بسته های سیال محبوس شده در فضای بین پوسته پمپ و تیغه های پمپ می باشد. که با کاهش حجم این بسته ها موجب افزایش فشار جریانی در پمپ می گردد. پمپ هیدرولیک کوماتسو نمونه ای از این پمپ های هیدرولیک و تعمیرات بیل مکانیکی کوماتسو می باشد.

در این پمپ ها نیروی محرک توسط موتور های احتراقی یا الکتروموتورها تامین می شود. الکترو موتورها عموما موتور های جریان متناوب هستد. سرعت آنها به ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ rpm محدود می شود. البته بسته به نوع پمپ این سرعت ها متغییر بوده وگاهی تا ۳۶۰۰ rpm نیز می رسند.

ویژگی بیل مکانیکی کوماتسو

این ماشین در راه‌سازی خصوصاً در جاده‌های کوهستانی بسیار کاربردی است زیرا با نصب چکش روی آن به‌راحتی می‌توان سنگ‌ها را از میان برداشت یا خرد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این بیل مکانیکی این است که توانایی این را دارد که بدون حرکت و با ثابت بودن در یک مکان حفاری و… را کند.

در زمان‌هایی که فضای بازی در مکان حفاری موردنظر وجود نداشته باشد این یک ویژگی خوب محسوب میشود اما در برخی پروژه‌ها می‌تواند به‌عنوان یک ایراد یاد شود.یکی از ویژگی‌های بسیار پرکاربرد این ماشین قابلیت نصب چکش (پیکور)، مته قیچی و … بر روی آن است. نصب این چکش های هیدرولیکی بر روی این ماشین باعث می‌شود زمانی که سطوح و سنگ‌های بزرگ را نمیتوان منفجر کرد و از سر راه به‌راحتی برداشته و تخریب نمود.

 

تعمیر بیل مکانیکی در اهواز

مجموعه کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.
در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.
گروه فنی مهندسی کوماتسو کار با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.
09125257143
www.komatsukaar.com
((( کپی با ذکر منبع بلا مانع است )))

تعمیر بیل مکانیکی در اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *