تعمیر موتور لودر کوماتسو 470

تعمیر موتور لودر کوماتسو 470

تعمیر موتور لودر کوماتسو 470

لودر (به انگلیسی: Loader) یکی از ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمان‌سازی است که به دو صورت چرخ لاستیکی و زنجیری می‌باشد.

شرکتهای زیادی از جمله کاترپیلار، کوماتسو، ولوو، هپکو، هیتاچی و کاوازاکی در ساخت لودر فعالیت دارند.

لودر یکی از کاربردی‌ترین ماشین‌آلات ساختمانی و عمرانی است. این ماشین که در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود به دلیل عملکرد و انعطاف‌پذیری زیادی که دارد و نیز با کمک تغییر جام می‌تواند بسیاری از کارها را انجام دهد.

لودر موارد استفاده بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از: ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندقها، خاکریزی اطراف لوله‌های کارگذاشته شده در کانالها، بار کردن کامیونها، حمل بتن به محل قالب‌ها و بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی. به ماشین لودر می‌توان انواع ملحقات نظیر برف‌روب، کانال‌کن، لوله‌بر، لوله‌گذار و جرثقیل و لیفتراک را نصب کرد و کاربردهای دیگری از آن گرفت.

 

لودر 470 از سری لودر های چرخ لاستیکی کوماتسو می باشد . این لودر در پروژه های راهسازی و عمرانی و معدنی و …. کاربرد دارد .

کوماتسوwa470-300x136.jpg" alt="" width="300" height="136" />

این لودرها در اقسام کوچک خیلی بزرگ ساخته می‌شود چرخهای بزرگ لاستیکی به این نوع لودرها قدرت تحرک و سرعت فراوانی می‌بخشد.

فشار وارده برزمین توسط این لاستیک‌ها کم بوده و می‌توان این فشار را با تغییر میزان باد لاستیک‌ها تغییر داد باین همه در زمین‌های دارای سنگ‌های تیز امکان آسیب این لاستیک‌ها وجود دارد.

درضمن در زمین‌های خیس و گل آلود نیز کار کردن با لودر چرخ لاستیکی مشکل است البته زنجیرهای سیمی مخصوص جهت حفاظت لاستیک‌ها وجود دارد که می‌توان برای ازدیاد اصطکاک لاستیک‌ها باسطح زمین آن‌ها رابه کاربرد نوعی از لاستیک‌های جدید ساخته شده‌اند که دارای عاج‌های خیلی ضخیمی هستند و می‌توانند درمناطق سنگی کار کنند.

این لودرها بر دو نوع معمولی و کمرشکن هستند.

تعمیر موتور لودر کوماتسو 470

لودر 3-470 در ایران با نام 470 خط 3 شناخته  می شود و پیشرانه آن با نام S6D125-2 شناخته شده است موتوری که بار 200 اسب بخار قدرت تولیدی  نیروی کافی را برای این دستگاه فراهم  می سازد .

مجموعه کوماتسو کار یکی از شرکت ها در زمینه ی تعمیرات انواع قطعات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برند کوماتسو می باشد و با داشتن متخصصان و کارشناسان و استفاده از راهکارهای ایشان در این زمینه توانسته است محبوبیت زیادی را بین مشتریان خود کسب نماید.

در حال حاضر نیز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایتی کرده ایم تا مشتریان  ما بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات مناسب در زمینه انواع ماشین آلات سنگین راهسازی، معدنی و غیره در صورت نیاز به صورت تلفنی با ما در تماس باشند.

گروه فنی مهندسی کوماتسو کار  با تکیه بر کادر فنی متخصص با بیش از چهار دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09125257143

www.komatsukaar.com

((( کپی با ذکر منبع بلا مانع است )))

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *